Masaj la hotel

Trebuie să împărtășesc ce mi s-a întâmplat acum câteva săptămâni. Sunt încă uimit. Mai întâi o mică introducere. Sunt in vanzari si de doua ori pe an merg in București. Fac asta de câțiva ani și crezi sau nu de când stau de fiecare dată în același hotel de lux, personalul își amintește de mine. Ajută faptul că sunt atent și dau bacsis bun, presupun.

Oricum, în ultimele călătorii am adus-o și pe prietena mea și am petrecut o zi sau două vizitând obiectivele turistice. Pentru ultima călătorie, programul ei a fost în conflict cu al meu și nu a putut veni. Ne vedem de câțiva ani, amândoi am divorțat de la o căsătorie anterioară și ne înțelegem foarte bine. Nu aș spune că este o relație exclusivă, dar rar ieșim cu alții. Viața noastră sexuală este bună, deși probabil într-un fel de rutină, așa cum se întâmplă celor care sunt de mult timp împreună.

La ultima călătorie zborul meu a fost întârziat, toate noile reglementări și mai puține zboruri, ei bine, dacă călătoriți, știți despre ce vorbesc și zborul meu a stat pe pistă câteva ore, deoarece o problemă mecanică a fost rezolvată. Adăugați asta la zborul de aproape șase ore și corpul meu era epuizat când am aterizat, și mai era și noaptea târziu.

Când am ajuns la hotel după ce în sfârșit mi-am recuperat bagajele de la un zbor ulterior (oh, am uitat să menționez că bagajele mele nu au făcut același zbor!) holul era pustiu și când am intrat mi-am adus aminte de funcționarul din ultima călătorie. Numele lui era Dave și mi-a fost întotdeauna de mare ajutor. M-a făcut check-in și mi-a dat o cameră foarte frumoasă, cu o priveliște incredibilă.

Am stat de vorbă și m-a întrebat de ce sunt singur, și-a amintit de iubita mea din călătoriile anterioare. Când i-am explicat conflictul, el a spus că este păcat. Și i-am răspuns că într-adevăr este pentru că aveam nevoie disperată de un masaj grozav. Spatele mă ucidea. Și mă simțeam mizerabil.

S-a uitat puțin timid în jur și apoi a spus cu voce joasă că are o prietenă bună care este o maseuză excelentă. Glumind, am spus:

– Și o cheamă Igor, nu?

Dave a răspuns:

– De fapt, o cheamă Elizabeth.

Nu eram sigur de asta și l-am întrebat mai multe.

A spus că este sigur că nu voi avea de ce să mă plâng și, dacă o voi face, s-a oferit să-mi ramburseze costul masajului. Am crezut că glumește, dar nu, vorbea serios.

Mi-a spus că Elizabeth fusese câțiva ani la școala de masaj și câștiga o existență bună cu mulți clienți repetați. El a spus că singurul motiv pentru care a menționat asta a fost pentru că ea se afla în hotel chiar acum, făcând un masaj altui oaspete și au vorbit cu puțin timp în urmă.

În cele din urmă, am fost de acord (cred că am vorbit cu spatele) și Dave a spus că o va trimite mai târziu. M-am dus în cameră și am despachetat. A trecut destul de mult timp și mi-am dat seama că poate era la fel de bine să nu fi venit, deoarece nu eram prea sigur de asta.

Câteva clipe mai târziu, s-a auzit o bătaie la uşă şi m-am uitat afară să văd o femeie, aşa că am deschis uşa şi am rămas puţin surprins. Gândindu-mă la acel moment, nu sunt sigur la ce mă așteptam, dar nu a fost asta.

Elizabeth a întrebat dacă mai vreau un masaj și și-a cerut scuze pentru orele întârziate. I-am cerut să intre în cameră. Când a intrat, mi-a spus că de obicei nu face masaje atât de târziu în noapte, totuși, Dave îi povestise despre experiența mea cu zborul și i-a spus ce client și persoană grozavă sunt.

Am asigurat-o că într-adevăr îmi doresc încă masajul (deși mintea mea se gândea – ce fac!) Să-ți explic. Probabil te gândești că în camera mea a intrat o tânără blondă bombă cu o silueta de 38-24-36 și îmbrăcată doar într-o fustă mini cu sânii atârnând dintr-o bluză deschisă. Poate că asta mi-am imaginat ca orice bărbat cu sânge în vene.

Deloc! Elizabeth era aproape la fel de bătrână ca mine; avea părul lung și negru și era destul de plinuță. Nu era nimic sexy la ea. Bine, poate sânii ei erau sexy, deoarece erau destul de mari, dar restul ei nu a adus în minte cuvântul sexy.

Ea a intrat în sufragerie și s-a uitat înapoi la mine – poate întrebându-se la ce mă gândesc. Poate că mă întrebam la ce mă gândeam. Cel puțin dacă ar fi fost o bombă blondă, nu aș fi vrut să ratez șansa.

– Costa 100 de dolari și mergem atâta timp cât trebuie să fii masat, a spus ea.

Și-a pus geanta jos, – da, atunci am observat pentru prima dată această geantă mare pe care o purta.

– Și dacă vrei să-mi dai bacșiș, a adăugat ea, nu l-aș refuza. Deci, ești gata? Sau nu?

O, ce naiba m-am gândit, mă durea spatele, și oricum Dave mi-a garantat destul de mult plăcerea.

– Sigur, i-am răspuns, mă doare spatele.

– Vom repara asta și mai mult, a spus ea. Acum, în timp ce pregătesc camera, du-te să faci un duș lung fierbinte și să te întorci aici în zece minute.

Pot să fac asta, m-am gândit și am plecat. În timp ce stăteam sub apa fierbinte, am auzit-o spunând la uşă:

– Fă spumă multă şi fă-te foarte curat.

Ciudat, mi-am zis; pai hai sa vedem cum merge asta.

Când am ieșit, camera de zi fusese complet schimbată. Mobilierul fusese mutat pe pereții exteriori și pe podea era întinsă o pătură cu cearșaf. Avea o boxă mică cu niște muzică clasică blândă ca fundal. Erau lumânări aprinse fără lumini pe plafon, așa că camera era întunecată și ardea tămâie, iar camera mirosea incredibil. Purta o rochie și părea destul de relaxată așteptându-mă.

Ea a arătat spre cearșaf:

– Dă-ți jos halatul și întinde-te pe burtă.

Am ezitat la gândul că voi fi gol în fața ei, iar ea s-a uitat la mine și realizând gândurile mele, mi-a răspuns:

– Pot avea grijă mai bine de nevoile corpului tău când pot lucra direct pe pielea ta.

Bine m-am gândit și m-am întins. Și-a pus mâinile pe spatele meu, nemișcată. Bine, m-am gândit – ideea mea despre masaj presupunea mișcarea mâinilor. Și totuși era nemișcată.

Asta părea să continue. Ea a ridicat o mână și a luat o sticlă de ulei cald, pe care trebuie să o fi încălzit când eram la duș, și a lăsat câteva picături să-mi cadă pe spate. Senzația de căldură mi-a pătruns tot spatele. Și totuși nu și-a mișcat cealaltă mână. Apoi a repetat și mai multe picături au căzut peste mine, dar într-un alt loc. Acest lucru s-a repetat de mai multe ori până când tot spatele meu a fost acoperit cu uleiul cald.

Apoi și-a mișcat mâna încet, frecând uleiul și răspândindu-l pe tot spatele meu. Pentru o secundă, mâinile ei dispăruseră și apoi ambele mă mângâiau din greu, lucrând mușchii și deodată mi-am dat seama cât de bine se simțea asta.

Atunci s-a mutat de partea mea și s-a așezat pe spatele meu. Și în acel moment mi-am dat seama că ceea ce simțeam pe spate nu era bumbac, nu era lână sau orice altă îmbrăcăminte, ci pielea ei goală. Era ghemuită pe mine, cu fundul pe al meu și picioarele ei de ambele părți ale corpului meu atingând toată lungimea și împingea din călcâie în brațe și în mâinile ei pe spatele meu.

Acest lucru a continuat ceva timp în timp ce ea își mișca fundul pe al meu în timp ce își împingea palmele în spatele meu. Nu știam dacă să mă simt excitat, deoarece fundul meu simțea tot felul de senzații de furnicături de la corpul ei.

Apoi s-a ridicat de pe mine și am fost foarte trist și mi-a lucrat picioarele. Sus și în jos ambele picioare. A turnat mai mult ulei peste mine. Mâinile ei se simțeau magice de parcă dansau de-a lungul corpului meu.

Următorul meu șoc a venit când mâinile ei mi-au cuprins testiculele. În timp ce mi-a lucrat rapid vârful coapselor, mâinile ei au intrat în contact cu testiculele mele și unghiile le-au zgâriat ușor în timp ce mâinile ei s-au mutat pe celălalt picior. Mâinile ei mergeau înainte și înapoi. Înainte și înapoi unghiile ei au mers și de fiecare dată atât de ușor testiculele mele au fost mângâiate. Apoi mâinile ei s-au mutat spre fundul meu și ea a apăsat cu putere, făcându-mă în cerc și masându-mă. A turnat mai mult ulei peste mine. Uleiul a picurat pe fundul meu și a alunecat peste mine.

Pierdusem noţiunea timpului. Ar fi putut dura cinci minute. Ar fi putut dura două ore. Chiar eram în rai. Corpul meu era în acel spațiu fin între excitarea sexuală și plăcerea senzuală. De fiecare dată când mă ducea la partea sexuală a liniei, se retrăgea și mă ducea înapoi la experiența senzuală.

După ce fundul meu a fost frecat ceva timp, mâinile ei s-au înmuiat din nou în vârful coapselor mele și din nou testiculele mele au fost tachinate atât de ușor. Din nou, asta a continuat pentru totdeauna, se părea.

La un moment dat mi-am dat seama că a încetat să mă frece. A turnat mai mult ulei peste mine, peste spate, peste fund, peste picioare. A urmat o scurtă pauză și apoi s-a întins deasupra mea, cu corpul ei acoperit peste al meu. Îi simțeam sânii enormi alunecând în ulei în timp ce ea aluneca peste mine cu mici mișcări. Am simțit trupul ei alunecând peste al meu. Înnebunisem de dorință. Mă ducea în tărâmul tensiunii sexuale, departe de un masaj standard. Sânii ei îmi frecau fundul, picioarele. Ea s-a întors astfel încât fundul ei să fie peste umerii mei și sânii ei erau lipiți în fundul meu și fața ei – oh, fața ei – limba ei mă lingea, lingându-mi vârful picioarelor, făcând cercuri pe acea parte a pielii unde se atașează testiculele mele. – acel punct sensibil care îmi țipa de plăcere.

Și totuși ea nu-mi atinsese penisul; ea nu făcuse încă nimic cu adevărat sexual cu mine.

Nu pot spune cât timp m-a lins. Ceea ce știu este că, la un moment dat, s-a oprit să se rostogolească de pe mine și m-a întrebat dacă mă distram.

Am gemut tare ca răspuns – cuvintele nu au venit. Stăteam acolo în extaz total. Dacă masajul s-ar fi încheiat atunci, as fi fost împlinit.

Ea mi-a spus să mă întorc. Când am făcut-o, i-am văzut nuditatea pentru prima dată și mi-am dat seama că sânii ei enormi sunt destul de frumoși. Sfârcurile ei erau uriașe – nu cred că am văzut vreodată sfârcuri atât de mari – omule, ele implorau să fie supte. Iar sânii ei nu erau doar mari, ci plini și rotunzi și am menționat că erau foarte mari?

Cred că mă uitam la sânii ei (bine recunosc – iubesc sânii), când s-a apropiat și mi-a oferit un sân. Am întins mâna și am simțit încet de jur împrejur carnea ei moale și fermă. Am întins cealaltă mână și împreună ambele mâini nu i-au acoperit un sân. I-am strâns sânul și apoi i-am mângâiat ușor mamelonul. I-am strâns din nou sânul și i-am mângâiat din nou mamelonul uriaș. Nu cred că în toți anii mei am făcut vreodată dragoste cu o femeie cu mărimea sânilor și sfârcurilor lui Elizabeth. Dintr-o dată nu m-am săturat și am împins-o pe spate și mi-am împins fața și capul între sânii ei și m-am ținut de ei cu mâinile mele și le-am strâns de fiecare parte a feței. Mâinile ei mi-au tras capul și mai mult în carnea ei și am stat acolo – noi doi ținându-i sânii la fața mea. M-am mișcat ușor și mi-am scos limba urmărindu-i mamelonul și apoi am început să sug, să mușc și să o mângâi. Doar m-a tras mai tare în ea. Sânii ei erau, evident, centre majore de plăcere pentru ea.

Elizabeth și-a arcuit spatele pentru a împinge acei sâni enormi în mine și mi-am dat seama că mâinile ei îmi lăsaseră capul. Unul mi-a călătorit pe corp ca o rachetă care caută căldură, îndreptată spre penisul meu dur. Pe cealaltă nu mi-am putut spune la început, deoarece mâinile și capul meu erau destul de ocupate, dar am simțit că acea mână era îndreptată spre propriul ei centru al plăcerii. Între timp, singura ei mână mă mângâia vârful, unghiile trimițându-mi tot felul de semnale creierului. Mușcam și sugeam acele sfârcoane, care în mod miraculos păreau să devină mai mari cu cât le sugeam mai mult. Și mai lung și mai gras și în curând întregul ei corp se arcuia, pulsând de plăcere. Una dintre mâinile mele a coborât pe abdomenul ei și i-a găsit mâna cu câteva degete blocate în păsărică.

M-am smuls de acei sâni uriași și am alunecat pe corpul ei până când am găsit ceea ce căutam și cu mâinile mele strângându-i fundul abundent; I-am despărțit picioarele și m-am cufundat în acea păsărică dulce. I-am sărutat degetele, care nu-i părăsiseră păsărică și am alunecat peste ele până la clitorisul ei, care era la fel de tare ca penisul meu și ieșea, vorbind cu mine și spunându-mi să vin să-l iau. Cum as putea rezista? Limba mi-a izbit și la prima atingere, întregul corp al lui Elizabeth a convulsionat într-un spasm de pură plăcere și ea și-a tras răsuflarea brusc. Nu m-am oprit aici și mi-am continuat asaltul trecându-mi limba peste pielea ei, trăgându-i întreaga ființă în fața mea. Plângea de plăcere, disperată după mai mult. Cum credeam că s-ar fi săturat, am început să mă îndepărtez, doar să aud

– Nu, nu îndrăzni, nu te opri, nu îndrăzni să te oprești, ține-o tot așa.

Am tot lins-o și degetele ei zburau în și afară din păsărică. Sucurile ei îi acopereau mâna și tot fundul. Saliva mea se amesteca cu sucul ei de păsărică pentru a face un cocktail delicios.

Tot ce mă puteam gândi era să-i dau înapoi plăcerea pe care mi-o făcuse și am lins mai tare. Mâinile mele care îi țineau fundul în aer pentru a-mi oferi un unghi mai bun de lins erau acum acoperite cu sucul nostru și, în timp ce degetele îmi apucau și strângeau carnea ei abundentă, unul dintre degetele mele îmbibat cu ulei și saliva și propriul ei suc a alunecat în fundul ei. Nu intenționam să merg acolo – dar când am intrat în strângerea ei și am alunecat pe lângă mușchi, ea a scos un geamăt lung și scăzut, gutural, indicând aprobarea ei. Am început să-mi alunec degetul înăuntru și afară, apoi am împins un al doilea deget și apoi cealaltă mână s-a alăturat frecându-i tot fundul.

În timp ce m-am uitat să-i văd fața, mi-am dat seama că cealaltă mână ei se răsucea și îi ridica unul dintre sâni și avea sfarcul la gură sugându-se, mușcând și lingându-se.

Cam acum îmi obosise limba, dar de fiecare dată când începeam să mă îndepărtez, ea tremura peste tot și plângea să nu o părăsesc.

Și apoi a început să se zbată și să se plângă, întregul ei corp înfiorându-i-se de la cap până la degetele de la picioare, și a devenit complet țeapănă și apoi complet nemișcată. Ea a încetat să se miște. La început am crezut că a leșinat, în schimb stătea întinsă acolo, bucurându-se complet de toate simțurile.

M-am așezat pe spate să o privesc, corpul ei era îmbujorat și sânii îi urcau și coborau odată cu respirația.

Imaginați-vă surprinderea mea, când am observat că Dave stătea la doar câțiva metri distanță de Elizabeth, cu fermoarul deschis și ridicându-se. Era, de asemenea, dur ca piatra și pofta picura din el, la propriu.

Elizabeth l-a văzut și atunci și s-a rostogolit pe mâini și genunchi în timp ce el s-a apropiat de ea și i-a hrănit penisul, pe care l-a înghițit în gură, înghițindu-l până în gât.

Fundul ei îmi făcea semn cu mâna. Și ce fund avea, da, era mare, dar atât de mare și ferm și obraznic – era irezistibil. Penisul meu era, de asemenea, tare – a fost tare în tot acest timp așteptând cu răbdare rândul. Și acum îi venise rândul. I-am prins fesele și i-am înclinat ușor pelvisul și mi-am scufundat duritatea în păsărica ei. Era atât de udă încât am lovit fundul la prima lovitură. Curând, Dave și cu mine am avut un ritm, el a băgat-o în gura ei, ceea ce a împins-o înapoi pe penisul meu, iar apoi am împins-o în ea, ceea ce i-a împins gura mai adânc pe penisul lui. Mergeam înainte și înapoi. El îi trăgea sânii și le folosea ca pârghie.

Elizabeth gemea și gemea și scotea tot felul de sunete lăsându-l pe Dave și pe mine să știm să continuăm – că tot ceea ce făceam era corect și că era complet pierdută în poftă și plăcere.

Nu sunt sigur ce s-a întâmplat mai departe. Tot ce știu este că sperma mea tocmai a ieșit din mine explodând Ea gemea și tot trupul îi tremura. Era o priveliște cu sperma peste tot, goliciunea ei, sânii atârnând pe podea și arăta atât de sexy! Mult mai bine decât orice bombă blondă în acel moment.

Ne-am prăbușit cu toții pe podea. Și după o lungă tăcere, am început să râdem. De fapt, Dave râdea, apoi Elizabeth și cu mine ne-am alăturat în sfârșit – Dave s-a uitat la mine și mi-a explicat că, când a văzut-o pe Elizabeth mai devreme, înainte de a veni eu, ea se plânsese că nu făcea dragoste de luni de zile și că munca ei era atât de stresantă, mai ales că masa bărbați și femei foarte în vârstă. Ea i-a spus că era atât de excitată încât va sări pe primul bărbat arătos care se apropie de ea. Dave avea o chestie pentru ea de ceva vreme, dar nu a reușit să acționeze în consecință, precum și era oarecum un voyeur și s-a gândit că dacă ne adună atunci s-ar putea strecura în camera mea cu cheia de acces în pauză și să vadăi ce se întâmplă și poate are noroc. I-a spus lui Elizabeth că eu caut un masaj sexual și ne-a pregătit pe amândoi! El o asigurase că se va distra de minune.

Săptămâna trecută, după ce m-am întors aproape că am avut mari probleme când i-am făcut un masaj prietenei mele, în timp ce foloseam unele dintre trucurile lui Elizabeth asupra ei. Cred că știa că trebuie să le fi învățat în acel weekend.